Måndag..idag?

Okej...det höll sig till andra dagen iaf...jag kom en halvtimme försent..eller, egentligen kom jag ju i tid rent flextidsmässigt, men tyvärr hade jag ett möte redan kl.9...ett möte som förstörde resten av dagen..

Jag blir tvungen att flytta från min suveräna arbetsplats..flytta till en stjärna med 3st andra..jag som i princip satt själv här..stor plats hade jag också..nu får jag en liten, liten plats med noll utsikt..nu sitter jag ju så jag ser skrivarna (förutom ut genom fönstret då), så varje gång den blonda controllern ska kopiera ser jag henne, varje gång tyskan skriver ut något och visar sitt killer-ass ser jag det..med början nästa vecka kommer jag inte se ett skit..suck..inte kommer jag längre ha någon koll på vad som händer på kontoret..nu sitter jag ju bredvid VD assen och VDn...jag får koll..nya platsen kommer inte ge mig någon koll alls..borde nog ringa om det där jobbet jag blev tipsad om..

Sen blev det 4 möten till...bra dag eller??

Ska på spinning ikväll iaf..inte minsta sugen, men jag måste igång nu..en sista chans (igen)..funkar det inte nu, funkar det aldrig...då kan jag skita i allt och sluta träna..bara äta gott och köpa östtyska luder (med min kropp blir det inget annat)....

Varför jag "försov" mig idag?
Jag somnade i soffan i slutet av programmet "Från Sixten till Kalla"...vaknade till en kort vända under programmet om Lykke Li..somnade igen och så var klockan halv elva...insåg att jag behövde slå av datorn och packa träningsväskan annars hade jag somnat om igen..synd..för nu blev klockan över 4 innan jag somnade..vaknade inte av det första larmet utan klockan var väl en kvart i åtta innan jag kom till liv...suck..

Apropå programmet "Från Sixten till Kalla"...jag har ett par saker att ta upp där..
Sixten Jernberg bor mig veterligen i Limedsforsen, inte Lima och världens snabbaste tjej, Sanna Tidstrand bor absolut inte i Sälen..hon bor i skogen...jag vet, hon var med på samma bröllop som mig härom veckan..bara så ni vet..

Nu ska jag slita lite, sen spinning, sen mat, sen somna i soffan....

Kommentarer
Postat av: Anna

Jaha ja ;) om det inte blir fler då kommer inte du & hälsar på ;) ??

2009-01-08 @ 22:01:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback