Sömnlös i Skanstull...

Det hade varit roligare om jag somnat under matchen, så hade jag iaf kunnat varit förvirrad ett tag över hur det slutade..men två Martin Hansson på skridskor och sen ett svenskt juniorlag som enligt traditionen är sämst när det gäller (seriöst..8 silver nu..börjar bli tjatigt..), så kunde det väl egentligen bara gå på ett sätt??

Gjorde ett seriöst försök att sova efter matchen, men eftersom lägenheten är svinkall gick det åt skogen..så nu har Bajen spöat de jyrgårn med 2-0...snart börjar även den andra matchen...undrar hur den ska gå?

Med lite tur gör sömnlösheten den här natten att jag somnar tidigt ikväll..kanske jag lyckas vrida dygnet rätt...

Något mer sammanfattande om mina två veckor i skogen bland tallarna kommer nog senare..kan väl säga att det var kallt däruppe iaf..inte sådär fjuttigt som här nere..kallt på riktigt...ett jävla köldhål helt enkelt...

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Gott nytt år till dig också =D Detta året ska minsann bli det bästa någonsin!!

Postat av: Anna

Åhh herrn är tillbaka? Välkommen hem!

2009-01-06 @ 19:53:46
Postat av: Jerk

Tack så mycket..kom hem igår kväll.. :)

2009-01-06 @ 22:03:51
URL: http://dalaibk.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback