Vilken lördag..vojne vojne..

Det preliminära spelschemat är släppt...och jag må då säga att några dagar hoppas jag ändras..redan hemmapremiären är åt helvete...påsksöndagen?..snälla, snälla ändra till tisdag...annars ryker en familjesammankomst..lite orolig är jag över älgjakten i september också..eller, inte orolig över den, men jag riskerar missa en match där..oktoberjakten är däremot lugn..

Nu är ju inte själva matchdagarna spikade helt och hållet än, så jag hoppas det ska ordna sig ändå..som det ser ut kommer dotra få följa med på bortamatchen mot BP iaf...sen väntar jag på att spelschemat spikas..

Lite orolig är jag över eventuella söndagsmatcher också...om inte Swebus får huvudet ur röven och ändrar sin tidtabell kommer jag säkerligen missa någon mer match pga det också...

Semestern blir för övrigt extra svårplanerad med först hemmamatch och sedan derby inom en vecka..just då jag tänkt vara uppe i skogen..

Bröllopet i maj blir också spännande..finns risk där också..eventuellt blir det att kliva upp tidigt bakfull som ett svin för att ta sig från baksidan av landet hem till 08-land..

Dansveckan verkar det som om jag får skippa i år igen..kanske det kan bli en match för dotra där också?

Nåväl, när det väl spikas blir det lättare att planera..det enda som får mig att missa någon match är iaf älgjakten (och i värsta fall det däringa bröllopet) allt det andra går att planera om...

Kommentarer
Postat av: Anna

Men Jerk då? ........

2009-01-11 @ 11:43:18
Postat av: Jerk

?? ursäkta, vad menar fröken?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback