Idag är det match..

Något dotra givetvis uppmärksammat..

Det är även den första riktiga semesterdagen, vilket jag firade med att stiga upp kl.11...då först tyckte dotra det var dags för frukost..

Synd på att ryggen fortfarande är röd..det hade varit fint väder för att bada idag också..men, det lär väl ge sig någon dag..det rödbrända alltså..jag räknar med sol i två veckor nu..

Snart dags för en svalkande dusch..en riktigt kall sådan..väldigt skönt åt ryggen har jag märkt..

Sen handla födelsedagspresenter..åt Vigo (dotra ska på kalas på onsdag) och åt mor och storebror..ja, vaddå? De fyllde ju år i maj..jag har inte riktigt hunnit innan...eller..om sanningen ska fram..jag har inte varit upp till skogen någonting sen dess, så jag har skjutit fram det till nu..och nu är en väldigt lämplig tid då jag är mer eller mindre slagblack..

Eftersom jag inte har jobb eller något annat viktigt att fixa idag är det väl lika bra att klä sig i grönvitt direkt..jag menar, slipper jag slösa på kläder..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback