Redlight district..

Första dagen på semestern spenderades precis som den bör..sitta och titta på när dotra badar och sen solbada sig själv till signalkräfta..

Nu blev det till att göra det på Eriksdalsbadet...trots att
Blingis frågade om vi inte skulle hänga på till Erstaviken..trodde dotra skulle vilja följa då det var hon som frågade, men jag missade chansen att få se Blingis i bikini..

Blingis fick iaf frukost på balkongen då Agnes inte hade öppnat än...

Det sjuka är att jag gjorde precis samma sak ifjol när vi var till Eriksdalsbadet, eftersom dotra såg ut att ha så trevligt så tänkte jag att vi kan väl stanna lite, lite till och vips..röd på ryggen och ena sidan..antar att det iaf är lite bättre än kritvit...

Sen fick dotra även middag på balkongen..ungefär en kvart, halvtimme innan regnet började..grannen hade tydligen fest..5 tjejer satt på balkongen och rökte och drack..själv fick jag mjölk till middagen..

Nu sover dotra..jag ska nog också gå och lägga mig snart...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback