Vad skönt det vore om jag nån gång lärde mig något..

Åh..välkommen tillbaks kära fylleångest...det var länge sedan..

Det blev inte "bara en öl" på Mosebacke..det blev betydligt mer...efter Mosebacke drog vi vidare till gamla Krönet..men nu hette det väl Bauer??

Sen tyckte Luntan att vi skulle festa med Rebbe o Jessica....så vi jobbade hårt på att leta upp the sisters, sen drog vi mot Berns..eller, jag åkta taxi själv tror jag..begriper inte riktigt hur de gick till, men jag blev nog lämnad på Bauer..eller nåt..det är lite suddigt nu..

Berns var iaf inte dit vi skulle..vi skulle till Soap Bar..där jobbade Rebbe hårt för att få in oss..till slut lyckades hon, men jag blev tvungen att knäppa skjortan för att dölja min Bajen-tröja först...tror jag hade kul där..köpte tydligen öl på kortet...

Tror jag fick lite mindre spel en vända också...vet att Rebbe värvade mig till nån fotboll..noll koll vad som hände där..

Gick iaf ut till slut, när papperspengarna var slut..försökte ta ut pengar utan att lyckas..se tidigare rader..så idag var det verkligen hederlig gammal Swedbanks-reklam när datorn slogs på...

Fick inte krita burgare på Läckergrillen..tycker att det betyder att de inte har rätt att hälsa på mig då heller..antingen är jag stammis eller så är jag det inte..frukosten kommer inte inköpas där idag...

Vaknade upp..typ..ser spår av snus i sänglakanen..hoppas att jag snart nyktrat till så jag kan börja på bakfyllan..kommer inte springa någon joggingrunda idag..den skjuts på tills imorgon..idag är det soffan som gäller...

Kommentarer
Postat av: Erik

Låter som en helkväll? ;)



2009-07-13 @ 21:40:15
Postat av: Jerk

Jo, det blev visst det..var lite orolig ett tag att det bara skulle sluta vid några öl på Mosebacke, men som tur var så fick jag chansen att bränna hela lönen..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback