Vilken härlig dag..

Till alla er som gnällde över värmen och ville ha det svalare, hoppas ni är nöjda nu, med 13 grader och regn..jävla sumpråttor!!

Gud vad roligt, som om det inte är nog jobbigt att kliva upp ur sängen ändå..förutom att vädret inbjuder till sovmorgon så försvinner den andra anledningen till att kliva upp också..kvinnorna klär ju på sig igen..kunde lika gärna vara höst..inte ett bart ben eller en urringning så långt ögat nådde i morse...vad ska en fulgubbe som jag göra nu??

Kan den förbannade värmen återkomma, jag vill bli sugen på öl igen..jag vill sitta hemma på lördag och förbanna över att jag inte har några vänner..med det här vädret så vill jag bara ligga inne på soffan och kolla på dålig tv..till det behöver jag inga vänner..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback