Aldrig är jag nöjd..

En borde ju skriva något vackert om att det idag är 102 år sedan farfar föddes...eller kanske att det är 63 år sedan som far såg dagens ljus i det som nu är mitt och lillebrors hus..eventuellt att jag borde skriva något om att det idag också är 7 år sedan vi spred fars aska på gården..

Men det enda som kommer upp just nu är att jag har ont i huvudet, känner av lite ont i halsen och att allt det beror på den förbannade gräspollen..så nu när värmen äntligen kommer ska jag behöva dras med den skiten..

Okej då, jag skriver en grej..

"Klart han skulle jävlas en sista gång"
Var orden som kom ur min mun när vi inte fick upp locket till urnan..

Kommentarer
Postat av: Blingbling

Ni kastade väl inte ut askan i motvind hoppas jag?

Postat av: Jerk

Haha..näe..det var inte mycket blåst den dagen, annars hade vi väl antagligen gjort det också :)

2009-06-24 @ 22:30:57
URL: http://dalaibk.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback