Blogg Skapa Arkiv Design Inställningar

Igår kväll lyckades jag somna i hygglig tid (nej, inte likt Tyko Jonsson i vredesmod..), redan innan halv ett måste jag ha somnat i soffan..vaknade till kvart över ett, släpade mig till sängen och somnade direkt..vaknade igen kvart över två och tyckte att det kanske var dags att klä av mig och lägga mig under täcket..hann tänka att jag fick ju sova en timme iaf..sen sov jag igen..

Vaknade av alarmet halv sju..men ignorerade det..nästa gång jag vaknade var klockan fem i åtta..hade alltså lyckats sova mig igenom 1,5 timme med alarmet ringandes..hoppas verkligen att väggarna är nog tjocka så inte grannarna behöver vakna pga mig..

Jag är för trött..mentalt och fysiskt..det finns ingen som helst gnista just nu..jobbet är så aptråkigt att jag inte förstår hur jag ska stå ut innan jag äntligen kan gå hem...hemma händer det inget givande heller..surfa lite på nätet, se på något på tv..kanske träna..alternativt gå och se Bajen göra bort sig..

Det är nog så att den sedvanliga depressionen i januari-februari vägrade infinna sig innan solen kom fram i år..lite trist, men jag får väl försöka rida ut det på något sätt..om man ska se något positivt på det så är inte pengar något bekymmer som spär på det hela i år iaf...

Nej, jag kan inte springa omkring och göra en massa roliga saker hela tiden, men jag behöver inte heller samla tomburkar för att överleva..

Nu ska jag försöka jobba och ignorera att Schweizarna är riktiga puckon som uppenbart inte är intresserade av att öka försäljningen..vilket ju är roligt eftersom det inte blir någon löneförhöjning i år eftersom vi inte säljer något (om det blir kompenserat när vi kommit ur krisen? Inte en chans vi lever i ett moderat samhälle, det enda man kan vara säker på är att kapitalisterna rövknullar arbetarna så fort de får chansen..)

Kommentarer
Postat av: Kimmi

Verkar som om rövknulleri blivit en trend...

Postat av: Jerk

Haha, det är det nya svart..åtminstone här i sthlm..

2009-05-07 @ 15:23:36
URL: http://dalaibk.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback