Det tar sig..

Det blev bättre idag iaf..2,5 timme bättre...hjälper egentligen inte..jag var ju fortfarande en timme sen till jobbet..men bättre iaf..

Jo, jag är en lodis..igår efter att jag utfört mitt specialuppdrag för jobbet gick jag förbi toaletten igen och den här gången hade jag tröttnat...så nu finns locket inne i mitt badrum..bara skrapa bort lite målarfärg och locket var som nytt..äntligen är toaletten komplett..

Hedersuppdraget bestod i att lämna in företagets deklaration vid Skatteverket..yup, I'm one of their most trusted employees...

Jag vet att det är lodigt, men mitt nya Audrey Hepburn-duschdraperi förtjänar en hel toalett..nu kanske inte fanskapet fastna och står och rinner heller mer...

Ikväll skippar jag träningen för andra kvällen på rad...det blir försent helt enkelt..jag ska ägna kvället åt att försöka hamna rätt i dygnsrytmen igen..rätt enligt det västerländska sättet att se på det alltså..personligen anser jag att min rytm är rätt eftersom det är min rytm..

Kommentarer
Postat av: Karren

Och dom säger att glocalnet är lågt !!!!!!!

2009-05-05 @ 18:00:09
Postat av: Miss E

Audrey Hepburn minsann... Har vi alltså samma smak när det gäller kvinnor och duschdraperi då :p

Postat av: Åsa

Haha. Du gjorde det alltså - tog toa-locket! Det ska du ha cred för. ;D

2009-05-06 @ 08:38:06
Postat av: Jerk

Karren: ??



Miss E: kanske det, är du också förtjust i blondiner med fettvalkar på ryggen? ;)



Åsa: Jag gjorde ju det..jag är en riktig lodis..

2009-05-06 @ 10:01:24
URL: http://dalaibk.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback