DJ Sleepy..

Måndagmorgon..det blev trots allt ungefär 4 timmars sömn i natt..någon gång efter 3 gav jag upp försöket att somna på soffan och gick och la mig i sängen istället..reverserade min taktik mao...den funkade väl hyggligt..tror jag somnade runt halv fyra..

Drömde om att vi stod mitt inne i skogen och kollade när träd blåste ner över olika stugor, skrattade lite när ett megaträd blåste ner över doktorns stuga, sen diskuterade vi hur vi skulle kunna få bort trädet utan att rasera hela stugan, helt plötsligt kommer det något störigt ljud som inte har med blåsten att göra..

Till slut vaknar jag av det..det är alarmet..det började ringa 6:30, nu är klockan 8:05..virar täcket runt mig och lägger mig för att kolla på sporten...det funkar..jag tar mig upp och kommer in till jobbet halv tio..precis i tid..

Kanske inte en stor seger för mänskligheten (snarare för omänskligheten då, om du frågar mig), men jag kom iaf in 3,5 timme tidigare den här måndagen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback