Lodig, lodigare, Jerker?

Förresten..hur lodigt är det att ställa sig mitt på Götgatan, precis utanför Donken, och skruva loss ett lock till vattentanken på en toalett..

Nej, jag har inte gjort det, men jag funderar starkt på det..det är en IDO 59 som står där..en sån som jag har..en sån vars lock jag sökt efter i ett par år nu..jag har inte hittat någonstans där locket går att köpa..

Nog för att chansen att jag skulle träffa någon ändå är försvinnande liten, men minskar den än mer om jag ställer mig en lördag eftermiddag och mixtrar med en uttjänt toalett? Hur lodigt är det?

Kommentarer
Postat av: Åsa

Har du flyt är det nån brud som ser dig som behöver exakt ett sånt där toalock och förstår ditt agerande... Lika stor sannolikhet som att ha alla rätt på måltipset! ;D

(Fast behöver du locket fattar jag inte ens varför du tvekar. Kör! Ta det!)





Postat av: Spader Madame

Hugg till!

2009-05-04 @ 09:16:18
URL: http://spadermadame.blogspot.com/
Postat av: Kocken

Gör det, du är väl i praktiken redan en lodis?

2009-05-04 @ 10:23:35
Postat av: Kocken

Gör det, du kommer att ångra dig som fasen sen när toan är bortplockad om du inte passar på.



Sen så är det ju på Söder och där finns det mest bara lodisar ändå. Ingen bryr sig om lodis snor en grej från en borttappad och sönderskiten gammal mugg

2009-05-04 @ 10:28:58
Postat av: Jerk

Alla: hmm..ok, jag får väl inse att jag är en lodis då..om den är kvar när jag kommer hem snor jag skiten..det är iofs inte så att det gör något huruvida jag står och skruva på en toalettstol ute på Götgatan eller inte vad gäller min brudmagnetism..

Kocken: om jag kommer ihåg ska du få ett skrämmande mms ikväll..

2009-05-04 @ 14:19:04
URL: http://dalaibk.webblogg.se/
Postat av: MissDecibel

Jävligt lodigt. Eller ~schavigt~ som jag föredrar att säga..

2009-05-05 @ 11:10:52
URL: http://bringyourowndiamonds.blogspot.com
Postat av: Jerk

Mm..rentav sunkigt eller? ;)

Klart jag inte kunde vänta, utan bara lyssnade på lantisarna, så fort det kom in en cool 08:a, så visade det sig att min första instinkt var rätt..

Nu är det tyvärr försent..jag stod där och skruvade igår kväll..

2009-05-05 @ 11:22:02
URL: http://dalaibk.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback