Mästaren i patetik utsedd..

Första joggingpasset för året är avklarat..det gick betydligt bättre än väntat..och tusen gånger bättre än första rundan ifjol..då kom jagggg (och så lossnade precis G-tangenten, den är någorlunda fastsatt igen)..moving on..ööh..jo, då pallade jag att springa ett par minuter..kom ner till Thai-båten, sen blev jag tvungen att vila...det är alltså ca 200 meter i svagt nedförslut...
Bättre idag som sagt, men nu har jag ont i höfterna, ont i ena knäet och skavsår...hoppas det var värt det ändå..

I övrigt så kan de väl berättas att jag som väntat inte pallade med att verkligen storstäda lägenheten..hallen och badrummet blev ordentligt gjort..köket något sånär och i själva rummet fuskade jag hejvilt..tvn och stereon är åtminstone dammfria..imorgon ska jag tvätta allt som sitter löst...

Köpte ett nytt duschdraperi idag, Bajen-draperiet har slutligen gjort sitt..det är tyvärr utom räddning nu..likaså köpt en ny kökshandduk..

Ikväll ska jag äta något med fläskfilé, vad vette fan..fick panik på Ica..ingen fantasi what so ever, så helt plötsligt står jag där och håller i en fläskfile, jämför lite och sen åker den ner i korgen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback