3 is a magic number..

Äntligen, kan jag förpesta er tillvaro även från hemmets lugna vrå igen..slut på att spendera en halvtimme efter jobbet med att surfa runt (och då försöka komma ihåg urlerna ur minnet..) och inte få facebooka något alls..

Idag skaffade jag "Pay as you go" mobilt bredband..blev 3..vilket ni kanske redan förstått iofs..var visst det enda bolaget som hade det..alla andra var det stopp hos..började hos Virgin "..and then we need your account number to do a credit check..)..eeh I don't have a UK bank account.."Sorry, then we can't help you..try Orange"..
- Hi, do you have a "pay as you go"-broadband?
- No, but we have this 30 day contract.
- But, I don't have a UK bank account.
- Sorry then sir..
Till sist..
- Hi, I don't have a UK bank account, can I still get broadband?
- Yes, we have this pay as you go-broadband..

Thank you 3... Så, nu är jag lite lyckligare igen..och bara jag fått surfat klart lite ska
resebloggen uppdateras också..men det blir nog imorgon..


Kommentarer
Postat av: Annika

Det gör nog ändå så att krysset höjer sig en bra bit :)

Postat av: Anna

Ja sånt där kan man bli lite lätt stressad av :(

Ha det bäst...kram...

2009-10-04 @ 18:39:20
URL: http://duracellmorsan.blogg.se/
Postat av: Blingbling

3 kan man lita på =)

2009-10-04 @ 23:15:58
Postat av: Jerk

Annika: bra det, men det Simon gjorde sköt krysset utanför kartan :)



Anna: Fast nu kan jag surfa som fan..och gör det också :)



Blingis: 3 is da shit..stay tuned till om några dagar då jag hatar dem pga sopig uppkoppling eller nåt ;)

2009-10-05 @ 14:49:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback