3 arbetsdagar kvar..

Mina ansträngningar för att komma riktigt tidigt på jobbet funkar inte..kanske för att jag sitter vid datorn så länge på kvällarna nu igen..igår flyttade jag över filerna från gamla datorn..tog en evighet eftersom jag använde ett USB-minne på 1GB..nästan så det är tur att gamm-datorn kraschade i våras..fanns inte så mycket filer kvar att flytta..

Å andra sidan så hade det väl stått en jubelkör och jag hade fått stånde ovationer om jag för ett år sen hade kommit in på kontoret redan halv nio...ibland går tiden fort..

Idag är det projekt resväska som gäller..jag har hittat drömväskan (eller egentligen hittade
Nini den åt mig), men den blir det inte..jag spenderar inte 1500 spänn på något som kommer användas 2 gånger (inte när jag samtidigt måste lägga ut 1300 på snus den här veckan)..det verkar sluta åt något billigt på Rusta..eller en hockeytrunk..

Ja, en gång dit och en gång hem..tror inte det kommer hända att jag kommer att packa ner en hel etta så många gånger när jag ska resa iväg..jag har en högst duglig Konsum-resväska för de normala gånger då jag är borta 1-2 veckor..

Funderar på att se Män som hatar kvinnor också..se om jag kan lära mig några tips..


Kommentarer
Postat av: Spader Madame

Äntligen någon som har fattat att filmen egentligen är en instruktionsvideo!

Postat av: Jerk

Yup, jag hoppas det :)..fast ikväll blev det Zlatan på krogen istället..

2009-09-16 @ 23:40:50
URL: http://dalaibk.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback