Friday night lights..

Det är fredag, snart har jag överlevt en hel vecka på den engelska landsbygden (okej, det bor ca 35000 här, men invånarna får det att låta som om detär lika stort som Tandö)..några få timmar kvar och så är det gjort..
Sen ska jag gå hem, diska, hitta något att äta (fortsätter min tradition med att äta ute) och så är det dags att göra en pubrunda på riktigt..partyparty..

Det är dessutom lönedag även här i England..jag räknar kallt med att hamna i bråk med någon huliganliknande, rakad engelsman över huruvida..eeh..ja, vad som helst som gäller fotboll..


Kommentarer
Postat av: Spader Madame

Gör allt som jag inte kan eller får! Bästa helgen!

Postat av: Jerk

Jag tänker göra precis allt..eeh, men vad är det du inte får?

Får ju inte missa något nu när jag ska göra byn för första gången..

2009-09-25 @ 16:04:12
Postat av: Åsa

Var är inlägget om bråket med den rakade huliganen? Väntar... ;D

2009-09-28 @ 14:25:45
URL: http://vindvirvel.blogg.se/
Postat av: Jerk

Well, internet ligger nere hemmavid, så..men det blev iofs inget bråk (vad jag vet då..).. :)

2009-09-28 @ 18:15:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback