Loop loop loop.....

Satanshelvetesjävlaskitvirusskyddshelvete..

Något åt det hållet..köpte en ny dator i måndags..spenderade gårdagskvällen med att installera allt, fixa till internetuppkopplingen, mailen och sånt..allt gick bra, nästan över förväntan, förutom en sak..virusskyddet

Ap-Norton..på något vänster har fanskapet hamnat i en sorts loop..det kändes som det gick bra i början..la in produktnyckeln sen var det kört..först var jag tvungen att dra ur nätverkskabeln för att slippa ett felmeddelande sen loopar det hela tiden..börjar med att man ska starta om för att slutföra installationen, när den startat om står det att den hittat annan Norton-programvara som den tar bort, sen ska man starta om igen, sen står det att den hittat annan Norton programvar som den tar bort, sen ska man starta om..und so weiter..

Jag höll på till kl.1 inatt..den natten somnade Jerker i vredesmod..

Följden är att jag är skitgrinig redan från början trots att den här natten är den som jag sovit längst den här veckan..hela 5 timmar..jag får sova natten till fredag iaf...

Säljchefen tycker jag behöver träna för att bli pigg och glad..jag förklarar att jag har tidsbrist precis nu eftersom jag ska åka på jakt och sedan till England..hon förstår inte..så jag blir ännu grinigare...och så hamnar jag i en grinighetsloop istället som bygger på stress och trötthet..fan vad kul att leva..

Nortonskiten antar jag beror på att lyckan är konstant, när något inträffar som gör en glad..typ en Englandsresa eller en ny dator måste något annat skita sig så man inte går och blir optimist eller något annat vidrigt klämkäckt...

Jag hatar gud!


Kommentarer
Postat av: Ulrika

Snart får du komma upp och döda döööda döööööda =) Om inte får du väll skjuta av dig på ett trä eller nått....

2009-09-02 @ 10:12:20
Postat av: Jerk

Jag har inte skjutit upp än, så jag kommer få skjuta en del redan till helgen..det kanske kommer kännas bättre då :)

Postat av: Blingbling

Norton är urkasst. Dessutom tar det en massa plats på din dator och segar ner. Tackar vet jag NOD 32. Provat det?

2009-09-02 @ 20:20:45
Postat av: Jerk

Näe, men nu funkar ju Norton..Jerker lycklig igen..fast det kanske beror på kvällens öl och det trevliga sällskapet? ;)

2009-09-02 @ 22:52:37
URL: http://dalaibk.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback