oh just shoot me..

Tekniken verkar hata mig just nu..jag har inget internet hemma..någonting om nåt nätverkskort eller kabel till det, fråga nån som förstår nånting..imorse fick jag inte igång digitalboxen så jag kunde se på lite morgon-tv..på jobbet har jag antagligen den långsammaste datorn i världshistorien och även här segar nätet ibland..dessutom får jag inte ut ritningar ur ett av våra system..

Jag hatar teknik just nu..samtidigt lider jag av en svårartad FB-abstinens..den och flera andra siter som jag normalt kolla upp varje kväll är blockad här på jobbet och jag kommer inte runt det heller..

Livet är hårt nu..så hårt att jag måste äta take away varje dag för att fortfarande vara lite mjuk i hullet..

Om ni ursäktar ska jag jobba klart mina 3,5 timmar till och sen gå hem och gråta ut mot kudden över att gud hatar mig så mycket..


Kommentarer
Postat av: Spader Madame

Skickar en virtuell kram! Asch, Esset tittar bort, du får en puss också!

Postat av: Annika

Det mest fantastiska datumet i historien : 21 oktober, vilket även är mamma & mormors föderlsedag -.- . Men jag får vara nervös framtills den 14de sen det är en akuttid kan någon annan få den men har de inte ringt innan dess så är det jag som skärs upp. Sen det inte är "officielt" så håller jag dock profilen låg även om jag nu fått upp hoppet ordentligt.



Du det kan nog vara bra att hålla sig borta från tekniken ändå, stod om den tekniska mordvågen i tidningen idag ;) men din blogg är saknad

2009-09-30 @ 21:21:59
URL: http://theannika.blogg.se/
Postat av: Jerk

Spader: Tack, det hjälper :)



Annika: Inte att förglömma..det är även Majkens födelsedag (en kompis dotter)..

Hoppas det går bra, sen får du väl ta min plats på läktaren de sista matcherna kanske..

Teknisk mordvåg? Måste kolla upp det tror jag..jag saknar också min blogg :(

2009-10-01 @ 14:46:23
Postat av: Anna

Stackare där :( så kommer jag med mera dåliga nyheter? Inga bilder gick att rädda från andra datorn :( buhu

Puss&Kram...du får ha dom andra "kuddarna" och gråta mot....

2009-10-01 @ 19:50:27
URL: http://duracellmorsan.blogg.se/
Postat av: Jerk

får gråta mycket då..eller ja, inte längre..nu har jag internet igen..

2009-10-03 @ 23:21:22
URL: http://dalaibk.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback