One down..

Glömde en grej från i torsdags (ja, jag har också glömt att skriva något om älgjakten..det kanske kommer nån gång..)..jag hade ju en överlämning till gnagaren..en imponerande dålig och stressad genomgång om hur man räknar på kablage..

När jag och Erik Norrlänning kom tillbaks till jobbet efter kundlunchen såg jag hur han satt i ett samtalsrum med HR..det såg väl skumt ut..

Tänkte att sååå dålig var väl ändå inte genomgången?
Sen efter ett tag kommer han fram till mig och säger att han sagt upp sig..men, seriöst, jag vet att jag rent pedagogisk är rent miserabel..men det här??


Fast det visade sig senare att han redan sökt och fått nytt jobb innan min genomgång..*pust* inte mitt fel alltså..

Mina sista ord blev "Dig hoppas jag slippa se igen"...fast det var väl mer för att han ska slippa vara kvar alla tre månader av hans uppsägningstid..

Blir spännande att se hur de löser det nu? Vem får ta den delen av mitt jobb?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback