En gårdagskväll som lovar gott inför denna kväll..

Blev en snabbis på Matkultur (usel, men trevlig service om jag förstod det rätt), där jag träffade Luntan, hans kusin Oskar, Fredrik och ett blont bombnedslag som jag i pinsamhetens tecken glömt namnet på..hon såg ut att vara ihop med Fredrik iaf..

Sen O-baren, som jag aldrig varit på..det ligger ju på Stureplan..tills vi kom dit, då upptäckte jag att jag visst varit där..jag och Töbin satt och häcklade någon som spelat för jyrgårns juniorer i ishockey, ty det är ju ingenting, vi hade minsann spelat i Malungs IFs B-lag (Töbin spelade väl a-lag också iofs..)..

Avslutade på Galways, sen 7-11 köpa popcornpåse och hem för att titta på How I met your mother..snart har jag sett klart på alla säsonger..blir tomt..

Nu sitter jag här och funderar..eller funderar och funderar, eftersom jag är så monumentalt seg att ta mig för något så är det mer eller mindre klart nu..duscha, gå ut och käka frukost (köttbit och en öl), sen åka norrut mot solna för fotboll och öl..

Hann visst inte städa idag heller..attans..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback