I might survive..

Första dagen på kontoret är alldeles snart slut och det känns banne mig som om jag kommer överleva den. Trots endast drygt 3 timmars sömn (tack kusinbarn för sms:en som talade om att du inte kunde sova..det hjälpte ju mig då)..
Det var iaf inte jobbångest som höll mig vaken i natt..det är ett steg framåt, men trots att jag undvikit att slita ihjäl mig idag..har mest rensat mail, fyllt i en hälsoenkät eftersom jag imorgon ska på hälsoundersökning (lysande Jerker, ta den direkt efter semestern..bra tänkt..)..så känns det i magen att jag börjat igen.
Så kan jag inte ha det, så jag får vackert ta tag i det under veckan..idag kliar jag mig mest i semesterskägget och bävar för Cirkelfysen, jag kommer vara ledbruten på hälsoundersökningen imorgon..
För att toppa det är det ångestmatch i Superettan, en match som jag missar början av, kanske hela första halvlek eftersom jag ska träna..

Kommentarer
Postat av: Daniel

Kämpa pÅ! Går som smort efter ett par dag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback