Mental Note:

Ge fan i datorn när du druckit!


Kommentarer
Postat av: Sohlberg

Hahaha äsch, vadåra :P



Nej nej, igår var det ju Sthlm cruising och då är Sveavägen ett måste ju ;)

Postat av: Annika

Nej men här läste jag ett bra inlägg och stressade iväg till matchen ( som vi inte behöver prata om) utan att hinna skriva en kommentar och när jag kommer tillbaks har du raderat det?



Jag tyckte det var riktigt fint och står fast vid att vi skulle kunna försöka mötas på mitten, du blir yngre och jag hoppar framåt ett par år ;)

2010-08-22 @ 20:39:19
URL: http://theannika.blogg.se/
Postat av: Jerk

Sohlberg: Efter att ha varit och spelat fotboll är det nog så att det är mobilen som borde ha alkolås..



Annika: Du var nog den enda som hann läsa det. Tack för att du tyckte om inlägget..med tanke på gårdagen så hoppade jag nog ner ett par steg på ålderstrappan iaf, så vi möts snart :)

2010-08-22 @ 21:53:12
URL: http://dalaibk.webblogg.se/
Postat av: Anna

Nej då ;)

2010-08-25 @ 15:11:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback