Oh what a day..

Gårdagen var mer än lovligt tuff..
Den började vid 14-tiden (ja, det tuffa började väl då), efter att ha vaknat till liv, facebookat lite och tagit mig en dusch begav jag mig till Gröne Jägaren för frukost..en Schnitzel och två stora stark..Det var uppenbarligen väldigt viktigt att uttala Schnitzel rätt om man skulle få beställa öht..jag gillar sånt..

Sen tog jag tuben ut mot mordor för att dricka mer öl och se på fotboll..2 matcher PL och en spansk supercup senare hade 16 öl runnit nedför strupen (enligt Luntan då, jag är ej i stånd att bekräfta det får jag väl gå på hans ord) och Luntan gick och la sig, jag fortsatte ut i natten, åkte hem till min ö och bordade en båt (Patricia)..några öl där och spela bort lite pengar på Black Jack..sen fick jag stora mobil-dillet..skickade sms och mms hit och dit (vilket togs upp på kvällens fotboll..)..när klockan slog kvart i fem på morgonen tog jag det mogna beslutet att gå hem..ooh, Jerker mogen..vandrade nedför Götgatan mot Skanstull och stannade till en sekund på Maxigrillen och köpte en Bajenburgare att äta till dvd-tittandet..

Kom hem, glad i hågen, skrev ett kärleksfyllt inlägg, försökte se på dvd och somnade i soffan..vaknade strax före två i eftermiddags, låg kvar i soffan och såg på tv (mer fotboll) tills det var dags att själv smeka lädret..

Jag kom givetvis 10 minuter försent..bra jobbat! När jag väl var där var det som att jag fortfarande var försenad..lyckades nicka en hörna i ribba från en halvmeter..och det får nog sägas vara min bästa prestation idag..det var iaf väldigt roligt, jag hade nästan glömt bort hur det var att svettas pga ansträngning och inte bara för att det är varmt ute..

Jävligt roligt var det..nu ska det köras hårt..om ett år är det jag som springer Midnattsloppet på under timmen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback