Russell Howard!

Dags att ta semester på riktigt..dricka öl, fisa omkring på ägorna och planera för vad jag inte kommer fixa i ordning nästa sommar, ligga på kökssoffan och läsa morgontidningen, som kommer strax efter lunch..läsa ut mina 5 böcker jag har med mig..sova, skrev jag det? Cykla runt lite på byn och hälsa på folk som helst skulle vilja slippa, skjuta lite pappälgar..

Jag kommer tillbaks när jag kommer tillbaks..tills dess får ni njuta av samma pausmusik som Blingbling la in på sin blogg..jag har youtubat den här låten minst en gång per dag de senaste veckorna..



Au revoir!

Kommentarer
Postat av: Anna

Tittar in och kollar läget?

Kram på dig och ha det göttast..

2010-08-04 @ 16:04:16
Postat av: Blingbling

Ja, visst e den skön. Ha nu en fin semester så tar vi en öl nät du är tillbaks in da hood.

2010-08-08 @ 13:06:53
Postat av: Sohlberg

Hoppas du har det bra =)

Postat av: Spader Madame

Gillart!

2010-08-10 @ 16:16:43
URL: http://www.spadermadame.blogspot.com
Postat av: Jerk

Anna: Har det ganska skönt ett par dagar till :)



Blingis: Den är helt underbar..semestern är också ganska skön..jag gör visserligen inget, men va fan..det är skönt det också..är tillbaks i stan nu, vi måste fixa med nyckel och sånt sen..



Sohlberg: Hade det bra, sova, ta det lugnt, måla lite gästhus, ölpaus..nu sover jag bara :)



Spader M: Bra det :)

2010-08-17 @ 21:35:28
URL: http://dalaibk.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback