Spännande..

En lätt ångestframkallande dag..eller ja, vecka blir det..på torsdag eftermiddag släpper det förhoppningsvis och jag kan koppla av igen, om inte annat så drar jag upp till skogen för att leka man en vecka och då brukar allt sånt släppa..

Sen efter den veckan kommer jag dra på ångestkranen i ett par veckor igen innan det förhoppningsvis släpper för alltid..tror inte psyket är min starka sida..

Va? Näe, sjukt nog rör det varken Bajen eller jobbet..jag har hittat nya källor till ångest..


Kommentarer
Postat av: Anna

Meeen? Borta 1 vecka-igen??? Väntar fortfarande ;)

2010-09-01 @ 09:14:24
Postat av: Jerk

ja..sen är jag hemma i några veckor innan det är dags att vända norrut igen..som varje höst :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback