Helt fantastiskt!!

Redan kvart i nio imorse klev jag upp..eller ja, klev upp och klev upp..jag tog med mig täcket och la mig på soffan för att se på julkalendern..
Men, sen tog jag mig upp relativt snabbt ändå..redan kvart över tio var jag i Bajenshopen för att köpa julklappar till dotra (och något litet till mig också)..2000 kronor fattigare klev jag ut från butiken..hem och lassa av sen gick jag ut igen, mest för att handla mat och spela bort pengar på stryken..fast det blev en snabbrunda till systemet och en sån där billig presentbutik också..och så kemtvätten givetvis..han hade fixat fodret på en av mina rockar (som kostade typ 300 spänn..värt det?)

Hem igen..lite vila och så ut till Gallerian..letade vinterskor åt mig själv och lite fler klappar..lite fler klappar blev det, men inga vinterskor..nytt försök imorgon..tror jag är klar med klapparna nu iaf..

Lite Premier League på tvn och sen skulle jag tvätta..packade ihop två överfulla Ikea-påsar och gick ner till tvättstugan..hmm..den 19e är väl imorgon? Klant-stämpel..bokade fel dag förra gången..tvättiden är imorgon..missar mao innefotbollen också då..

Fast jag klev upp kvart i nio..det är värt att noteras..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback