Jullov!!!

Kl.21 ikväll fick jag äntligen jullov..fantastiskt egentligen..som kontorsslav ska man ju gå hem vid 17, men de senaste 4 dagarna har jag slutat som tidigast kvart över åtta..det var i fredags..och dryga 4 timmar efter att den sista gått hem från kontoret...

Men nu är det julledigt iaf..imorgon bitti är det upp och kolla på Julkalendern och sen bege sig mot Sjöstan för att hämta hyrbilen..därefter bila upp mot skogen..hämta dotra på vägen..jag har ju nästan packat klart nu iaf..

Nåväl, mini-pcn hänger med upp så för första gången i världshistorien kanske jag kommer vara uppkopplad även i skogen, men förhoppningsvis blir det mest ligga och fisa på sofflocket..


Kommentarer
Postat av: Anna

När passerar du mitt område? ;)

Julekram...eller ska jag skicka en riktig kram via mail?

Postat av: Miss Upsey Daisy

Är vi i samma skog?

2010-12-23 @ 22:56:00
Postat av: Grannfrun

Verkar som det blev mkt ligga....

2010-12-27 @ 12:13:13
URL: http://payattentionbitch.blogg.se/
Postat av: Jerk

Anna: passerade aldrig ditt område..åker en annan väg uppåt..skicka via mail du..får jag läsa det när jag är tillbaks på onsdag..



Miss UD: inte riktigt, jag är i den norra delen av kommunen..



Grannfrun: mycket ligga på soffan har det blivit..och mycket svära över hur värdelöst cómviq är..lånar mors uppkoppling just nu..

2010-12-27 @ 22:37:50
URL: http://dalaibk.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback