Lazy Bum

Bortsett från att jag tvättat idag har jag inte gjort något annat än legat i soffan..ingenting har lockat, ingenting har fått mig att resa mig upp..inte ens det soliga vädret fick mig att dra till beachen..orkade helt enkelt inte..

Nu har jag iaf lyckats resa mig upp och gå in i badrummet för en dusch, det var riktigt skönt, sen är det dags att äta något..det Erikssonska hushållet har ingenting i skafferiet eller kylskåpet som det går att göra något bra av, därför går jag till thai/japs-haket nere på gatan och köper kycklingspett, sen blir det att avnjuta FFF-Bajen på TV4 sport..måtte Bajen göra en vettig insats denna gång..


Kommentarer
Postat av: Anna

Men hallå?? När får jag besök då´rå??

Postat av: Sohlberg

Haha jaa det är som jag då, helt värdelöst! Men jag får skylla mig själv som inte tagit tag i håret tidigare :P

2010-07-21 @ 12:30:39
URL: http://sohlberg.blogg.se/
Postat av: Jerk

Jadu, det verkar dröja..för svårt att ta sig dit ut ;)

2010-07-21 @ 23:29:40
URL: http://dalaibk.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback