FFFaaaaaaaaaaaaaaannnnnnnnnnnn...

..varför stannade jag kvar?
Det är bara skit och saker som går fel nu..jag kunde ju lämnat i vintras...

För mycket att göra så huvudet är tungt redan tidigt på eftermiddagen..tänker att imorgon ska jag minsann kliva upp i tid så jag åtminstone hinner med det nya som kommer in..sen ligger man där och kan inte sova för alla tankar som snurrar om allt som måste göra och allt skit som går fel hela jävla tiden och när alarmet går igång hör jag inte det och sover vidare, för att slutligen vakna och komma in senare än jag hade tänkt..

Sen börjar det om med saker som går fel, saker som inte hinns med, ett huvud som nästan sprängs och så sist kvar på kontoret utan att ha hunnit med ens hälften..och snart kommer sommartiden med semestrar, då ska man täcka upp för andra..och den stora årsförfrågan kommer in och den brukar ta upp en vecka i anspråk..

Häv det där jävla anställningsstoppet nu annars kommer det att gå åt helvete ordentligt..

Fast på den ljusa sidan så hade städerskan på sig en ganska kort kjol ikväll, så jag fick se lite vacker hud iaf..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback