Goda dagar är förbi..

Vädret ackompanjerar mitt humör idag..grått och mulet...

Har inte lust med någonting...för att riktigt toppa det vaknade jag tjugo i åtta imorse, visserligen gick jag och la mig redan halv ett, men ändå??

Så jag gick upp, borstade tänderna, la in en snus, drog på lite Sham 69 på stereon och började läsa lite tidningar..somnade till en vända och vips var klockan kvart i tolv..men inte är jag gladare för det..

Skulle aldrig vägt mig..har lyckats med att gå upp ett kilo de senaste två veckorna och inte blivit något smalare..stor poäng att ens försöka...jag som hade hoppats på att få belöna mig med lite Ben & Jerry idag..kanske om två veckor då..

Annars går tankarna fortfarande till gårdagen..tyckte stämningen på läktarna nästan kändes som september 2009..det bådar inte gott, får hoppas på seger på torsdag och en rejäl vändning, sanningen är ju att vi inte varit bra hittills, är det här det bästa vi kan får vi kämpa för att hålla oss kvar..

Nu ska jag lägga mig på soffan, sura en hel del och läsa tidningar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback