Malungsavslutning...

Sista matcherna för säsongen i SIL idag..yup, när solen till slut stekte över sthlm tog Jerk sitt pick och pack och begav sig till en sunkig idrottshall i förorten istället..
Var grymt laddad, det räckte med 4 mål för att slå personligt rekord..

Det är synd att det inte är fler matcher i år för jag har fortfarande 4 mål kvar för att slå det personliga målet..

Jo, jag fick ihop två assist, ganska snygga sådana dessutom, men inga mål..jag missade hur många öppna lägen som helst..i sista matchen missade jag till och med en straff..skulle bara lägga upp bollen i krysset, men missade bollen..suck..efter att ha sullat bort ett friläge i slutet av sista matchen när det fortfarande var oavgjort (världens läge att bli matchhjälte), så sprang jag och bytte och försökte slå av klubban..misslyckades t.o.m. med det..

Ridå.


Kommentarer
Postat av: haaaaaaaannnnnnnnnnnaaaaaaa

haha :)

Postat av: Jerk

hey, nu ska du vara snäll..nu måste jag vänta ända till hösten innan jag får chansen att slå personligt rekord..

2010-05-17 @ 21:41:36
URL: http://dalaibk.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback