Musse, öl och Mats Sundin



Det är få saker som får världen att bli bättre så lätt som att få dricka några öl på en uteservering..att den är i apans land får en kväll som denna kvitta..
Det var trots allt i Musses sällskap jag var..hon och hennes pojkvän..och Mats Sundin vid bordet bredvid..

När jag såg vad hon föreslog för ställe, kollade jag på nätet..svarade att det nog var lite för stekigt för en sån som mig, men vad gör man inte för en fin människa...

Ett par timmar in dök ett par stekarpolare till Musses pojkvän upp..en tog notan för ett gäng tusen..där räddade jag resten av månaden typ..även om vi stack åt han lite pengar efter ett tag..

För att hänvisa till you tube-klippet..Musse jobbar med 158.5...it's a small world..
- Hon? Hon är ju jättesöt
- Jag vet, varför tror du jag var så förtjust i henne..

Imorgon är en annan dag..kanske blir det mer alkohol..kanske blir det soffan och CL-final..världen är iaf bra liten..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback