Om jag bara kunde njuta av atmosfären vore jag ständigt lyckligast i världen..

Det är fan i mig helt otroligt! Förlora mot ett jävla lortlag från östgötaslätten på hemmaplan..det är precis så man inte går upp utan blir kvar i serien med enbart bönder...

och, i första var ju norrping bättre dessutom..de hade något som Bajen inte haft sen 2006..ett kortpassningsspel..det är pinsamt att behöva se sånt på Söderstadion..vi ska spela ut de andra inget annat..

Däremot tyckte jag faktiskt att 12:an var bättre idag..det var lite segt i premiären, men idag var det nog bättre..iofs lite svårt att jämföra eftersom jag satt på familjeläktaren idag..förlorar vi mot öster också, så kommer jag aldrig mer sitta på västra..

Glad att få se Simon i startelvan igen..klasser bättre än Vlado..

Trots allt så var det värdelöst att förlora en sån här match..en till hemmaförlust och vi är borta från att gå upp..gråter mest över det gör väl egentligen allsvenskan, 11232 åskådare..lite skillnad jämfört med Grimsta, stadion och faktiskt bättre än på råttsunda också..


Kommentarer
Postat av: el c

Trösta dig med Zulu´s pinfärska nya cd "Det é vi som é Hammarby". Handlar om just nummer tolv...

2010-05-03 @ 19:04:12
Postat av: Jerk

Har den nya kommit nu? Det ska jag lätt göra...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback