From East to West..

Sitter och väntar på att klockan ska bli nog mycket för att dra till Mariatorget. Det är äntligen dags att få nycklarna till det nya boendet..
Spännande att se hur lägenheten verkligen ser ut, den senaste tiden känns det som om mina minnesbilder förvrängts enormt och känslan just nu är att jag kommer kliva in i världens största tvåa på 49kvm..badrummet är så stort att det ekar, sovrummet kommer se jättekonstigt om jag inte skaffar en oversize bed, köket är svaret på mina böner, balkongen enorm och min walk in closet är så stor, så stor..

Det är givetvis inte så..det enda som är helt säkert är att jag nu måste ta tag i det hela och få dit en snickare som kan fixa ett rum åt dotra och sen bestämma färger i kök och sovrum..för någon sorts ändring är det tänkt att bli..vitt är för tråkigt..

Nu, dags att dra..


Kommentarer
Postat av: karren

När blir inflyttningsfesten ?

2010-11-02 @ 20:57:19
Postat av: Jerk

Haha..dröjer nog ett tag..jag ska fixa och dona lite först (läs anlita en hantverkare) och med min initiativförmåga lär det dröja en evighet innan det blir av..men sen så ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback