Om jag stoppar fingrarna i eluttaget kanske??

Är totalt renons på energi just nu..vet inte varför, sover iaf nog länge (vilket visar sig i att jag kommer försent till jobbet..välkommen tillbaks Jerker)..

Försöker iaf boosta energin lite med att planera en Englandstripp till nyår..fick klart med ledigheten idag..så jag är ledig lite drygt två veckor över jul och nyår..julen blir som vanligt uppe i skogen, men för en gångs skull har jag inte dotra på nyår..så då blir det en resa..har trots allt en hel del pengar sedan lägenhetsförsäljningen och snart kommer skatteåterbäringen också..den blir nog rekordstor som det ser ut..

Så, England it is..satt idag och gjorde en excelfil med alla matcher som jag kan se under min tid där (jag vet, grymt analt)..som det ser ut kan det bli 3 nya arenor..två ska det åtminstone bli som får besök av da Jerk..Blackpool ligger just nu med på listan.."bara" 4 timmars tågresa från Bicester...då kan jag passa på att besöka Wolves eller Newcastle på vägen tillbaks..blir väl någon hotellnatt där, men det är det värt..

Har även fixat boendet i Bicester, så allt är klart så långt..nu återstår bara att hitta en nyårsfest att besöka..tror inte Tracy's har öppet då..och flygbiljetter..

Flygbiljetterna ja..satan vad de gått upp i pris sen sist jag kollade..kanske ska köra något lågprisbolag ändå?

Nåväl, det är iaf goda nyheter..Poundhead does England once again..


Kommentarer
Postat av: karren

Kanske skulle köpa en enkel biljett istället för tur o retur det bör bli billigare hi hi hi

2010-11-25 @ 20:59:50
Postat av: Jerk

fick jag det lite varmare i vinter iaf..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback