Ståplats för 300 spänn..12:an brinner över hela Söderstadion..

Helt jävla magiskt ikväll..knappt jag orkade vara förbannad efter matchen..ja, alltså, det är klart jag fick ur mig några haranger om att jag skulle köra upp Stålhammars pacemaker i röven på honom, men förutom det så gick jag ändå därifrån med en känsla om att få ha varit med om en fantastisk kväll..det var fullt ös långt innan matchen började och det fortsatte till långt efter den var slut..det var en stämning som slår allt..

Och när smålänningen Lagrell presenterade och blev utvisslad som om han hette Martin i förnamn njöt jag riktigt ordentligt..

Helt obegripligt egentligen, men det var ståplats i 90 minuter..på annars så trötta Norra sitt..nu kan ju tråkmånsen i mig gnälla över att behöva stå upp när jag betalat 300 för en sittplats, men det är svårt..det var ju så förbannat roligt att vara med ikväll..stå och sjunga i mer än 90 minuter (ja, och skrika åt en domare som är lika värdelös som ifjol..proffs, my ass!) är en ynnest för själen..det känns faktiskt ganska bra just nu..

Det brukar inte kännas så när Bajen endast haft 4 avslut på mål under 90 minuter, men stämningen..stämningen..den bär jag med mig fram till april nästa år..då är det jag som har köpt ett extra säsongskort, så jag slipper krångla med biljett åt dotra varje gång..och kan ta med mig en gäst också..

Nu ska jag bara njuta lite mer av stämningen som var..och kurera rösten..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback