Jag vill inte..

Jag har ingen lust..vill inte vara med längre..får inte någonting gjort..tredje dagen jag är hemma från jobbet nu..man kan tycka att jag borde använt det till att fixa lite med flytten, men allt jag gjort hittills är att boka flyttfirma (det är iofs i stort sett det viktigaste så..)..
Men, adressändring, skaffa hemförsäkring, flytta telefon, strula med elbolag, strula med comhem..allt sånt har jag ignorerat totalt..jag vill inte..
Alltså, jag har en vanlig förkylning..därför är jag inte på jobbet..jag vill iofs inte vara på jobbet heller, men jag skolkar inte för det..den däringa Luther ligger för djupt rotad för sånt..

Helst av allt skulle jag bara somna in nu och vakna någon gång i slutet av mars..det finns fan ingenting att se fram emot det närmaste halvåret..bara jobbiga saker..jobbiga saker som ska utföras i beckmörker och snöslask..men fan, skjut mig direkt..

Töntig höstdepression - check


Kommentarer
Postat av: Alla Smutsiga

Handboll!

Bandy!

Glögg!

Sen kommer ljuset och en hääärlig försäsong.

Postat av: Jerk

Handboll och bandy visserligen, men jag är inte alls förtjust i mörkret..får lägga mig i ett halvårs försäsongsträning inför beachen antar jag..

2010-10-21 @ 21:20:27
URL: http://dalaibk.webblogg.se/
Postat av: Karro

Sötis då... Hoppas att du snart piggar på dej! Skickar lite kramar o pussar så kanske du blir piggare! O kanske kommer de snart en spkhistoria till;-)!

2010-10-21 @ 21:41:29
URL: http://www.appelblomman.blogspot.com
Postat av: Spader Madame

Men hallå! Samma kille som körde in alla stålarna på lägenhetsföräljningen?



Här i staden blir det aldrig riktigt mörkt, bara jävligt kallt, men inte som i Lilla byn -15 grader...



Snart börjar de smacka upp julgranar överallt!



Ja, och så en kram också. Kan det hjälpa en anings aning?

2010-10-21 @ 21:48:58
URL: http://www.spadermadame.blogspot.com
Postat av: Alla Smutsiga

Men suck, tänd lampan då för sjutton om det ska vara så gnälligt!

Postat av: Jerk

Karro: Jodå..det är fredag nu, känns genast bättre :)

Spader M: det är sant..vi får det inte lika kallt här nere..en positiv grej (eller ja, mindre negativ iaf)..



Alla smutsiga :)

2010-10-22 @ 18:00:14
URL: http://dalaibk.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback