Imorgon är det dags..

..dags att dra sig mot skogen igen för septemberjakten..och nästan som vanligt verkar det bli 18 grader och strålande sol..varmare än på semestern med andra ord..kul..

Det enda som oroar är hur stort manfallet kommer bli i jaktkojorna..storebrors fästmö är gravid (jag menar, kvinnor är dryga utan de hormonerna..tänk dig själv nu..)..kusinens fru muttrar lite om att han ska bo ute i 9 dagar..
Slutar väl med att jag, lillebror och farbror sitter och ljuger för oss själva..

Nåväl..när jag kommer tillbaks till civilisationen räknar jag kallt med att Bajens styrelse har börjat uppföra sig som den styrelse till en storklubb de är..iofs räknar jag med att få skjuta en älg också när jag är iväg så...


Kommentarer
Postat av: ullisen

kusinens fru har slutat muttra för din kusin kommer hem och hjälper till med nattning för att sedan sova hos dig/med dig i jaktkojjan eller vart fan ni nu håller hus, karlslokar mutter mutter

2010-09-01 @ 21:58:27
Postat av: Jerk

hahaha..låter bra det :)

Postat av: Anna

muttraroxå



Önskar dig en trevlig helg med allt vad det innebär för just dig!

Kram...

2010-09-03 @ 09:50:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback