Källan till den nya ångesten..



Här är alltså min nya källa till ångest..en lägenhet som jag köpte (med god hjälp av banken) för ett par veckor sen..ångesten är inte så mycket pga köpet som det faktum att jag inte sålt min gamla än..

När jag köpte min nuvarande lägenhet fick jag min gamla såld först 1 vecka innan jag flyttade in i den nya..då var det grym ångest, jag hoppas slippa det den här gången, så håll tummarna för mig..den gamla lägenheten är ute på hemnet nu och fan ta er om ni inte lägger något bud!!

ps: ni behöver inte vara oroliga, jag tänker på dotra. Det ska rivas o donas lite så hon får ett litet rum också.DS.


Kommentarer
Postat av: Spader Madame

Grattis! Det kommer gå fint alltihop. Ångest hör till! Ha en toppenhelg!

Postat av: Päs

Det är bara papperslappar jerker

2010-09-18 @ 20:20:56
Postat av: Jerk

Spader M: Jo, ångesten är grym just nu..men om lite drygt en vecka släpper den förhoppningsvis :)



Päs: men det är många papperslappar..

2010-09-18 @ 20:47:39
URL: http://dalaibk.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback