Sunday Bloody Sunday..

Den riktiga visningen var idag..den gick hyggligt, min lägenhet är ju inte direkt jättespeciell, så jag får vara nöjd med antalet som kom dit..
Mindre nöjd är jag med att nån av de som var dit hade sönder serveringsskåpet..det ser ut som om det finns två lådor under hyllorna, men det är bara en låda..vem det nu var (säkert moderat) som gjorde det, så försökte han nog öppna lådan, som inte är en låda..så träbiten satt på trekvart när jag kom hem..*muttermutter*

Annars har dagen spenderats på bio (Bröderna Karlsson..sådär..naket för kvinnorna iaf..inte för mig dock)..gått runt en snabbis i Hornstull..och sen drog jag mig mot Söderstadion för att se HTFF..

Pisstråkig match..backlinjen såg ut som om den var hämtad direkt från a-laget..Tranberg fick rött kort (precis när jag talade med mäklaren, så jag missa varför..tyckte knappt det var frispark..han måste ha sagt något)..de låg under med 2-0 i halvtid och då tyckte jag att jag frusit nog..så jag tock tuben hem för att se på lite Premier League..

Sen var det dags för comeback på söndagsfotbollen..gick sådär..roligt att spela igen och springa lite iaf..

En visning kvar, sen kan jag få tillbaks min lägenhet igen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback