Så nära, men ändå inte..

Det tog några månader, sen tog jag till slut tag i saken..

Jag började leta snickare för att ordna rummet åt dotra..hittade en som verkade bra, totalentrepenad och allt..de kunde köra igång direkt i princip..

Sen kom offerten och..nej, bara att leta vidare..spräckte budgeten totalt..skulle inte fått råd med köket då..lite surt, så det dröjer nog ett bra tag till innan dotra får sitt rum..nåja, vi ska iaf iväg och titta på säng åt henne imorgon..även om det inte blir något köp innan rummet är klart..


Kommentarer
Postat av: Anna

Klart dotera ska ha ny säng..men pappa då?

Postat av: Jerk

Pappa får också en ny säng så småningom..i dotras fall handlade det mest om att få henne att godkänna mitt val..och det gjorde hon..nu saknas bara ett rumt åt henne..bara..

2011-04-16 @ 23:55:15
URL: http://dalaibk.webblogg.se/
Postat av: Karren

Är du snål eller ? betalar du nog bra kommer jag och knackar upp den där väggen,inflyttningsfest vet du vad det är eller vet du bara vad en riktig utflyttningsfest är ? ha det bra snart måndag igen

2011-04-17 @ 00:04:43
Postat av: Jerk

Snål är jag inte, men lust att bli skinnad har jag inte heller..vet inte, hade nog tänkt att det skulle bli ordentligt gjort ;)

Inflyttningsfest? Det måste ju renoveras klart först..någon gång 2015 kanske..

2011-04-17 @ 17:49:55
URL: http://dalaibk.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback