Sömnlös i Hornstull..

Önskar jag kunde säga att det berodde på kvällens premiär, men när tankarna vandrar mot att jag inte satte den där tacklingen mot Falun säsongen 93/94 (ärligt, det hade blivit säsongens open ice hit), så är det bara att konstatera att det är den vanliga söndagssömnlösheten..innan jag kom till matchen mot Falun så avhandlades både gårdagskvällens fotboll och lördagens innebandy..

Det går inte att somna på söndagar helt enkelt..hur jävla trött jag än är..gick och la mig kvart över elva..somnade någon gång efter halv två..

Kom iaf till jobbet halv nio..nu väntar jag bara på att klockan ska bli 16..då är det dags att dra mot Söder..dags för marsch, match och djup ångest..äntligen får jag återse Söderstadion!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback