Vilken framgång!

Jag somnade redan kl.4..en enorm mot förra söndagen då klockan blev halv sex innan jag törnade in..tyvärr hjälpte det inte direkt då jag sov över alarmet och inte dök upp på kontoret förrän kvart i elva ändå..

Sen har det väl fortsatt ungefär på den inslagna vägen..det kommer aldrig att bli bra om de inte gör något..och det helst innan någon (jag) börjar skära sig i armarna för att slippa ångesten..försöker mest blunda just nu, ger chefen en chans (när han är tillbaks om nån vecka) att fundera på mina förslag..ska vi ha kundfokus så ska vi och inte bara använda det som något tjusigt jävla slagord..inte upp till mig längre alltså..

Nästa söndag ska jag testa något nytt och se om jag kan somna i tid..spännande värre..


Kommentarer
Postat av: Sohlberg

Man somnar aldrig i tid ;D



Mm du missade något, ganska spännande att se men jag hade velat se mer av hans senaste utflippade spel och det fick man inte =(

Postat av: Spader Madame

Insåg just att Vinnie Jones är på mässa i Kista, restaurang eller så. FYI. Liksom.

2011-04-06 @ 09:00:57
URL: http://www.spadermadame.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback