Fy fan för söndagar när semestern tar slut..

..idag är en riktigt jävla usel dag..felet jag gjorde var att kliva upp, sätta mig i bilen och åka "hem" till Söder..

Om vi bortser från glädjen när dotra fick reda på att vi (läs jag) skulle köpa en cykel åt henne under resan hem så har dagen varit mer än lovligt blek..

Söndagsåkare på vägen..en Jerker som kör som om han aldrig sett flerfiliga vägar förut och när jag skulle lämna tillbaks bilen fick jag tuppjuck på riktigt och körde mot färdriktningen mitt inne i stan (som tur var det väldigt lite trafik och det var väl ingen större risk för en kollision)..
Nästa tuppjuck då jag skulle in i parkeringsgaraget (du ska ta biljett, inte dra bensinkortet)...drog bensinkortet..insåg mitt misstag när jag parkerat bilen..försökte ordna det genom att stoppa in bensinkortet i automaten igen och jag är numer utan bensinkort..
Jag är så förbannat korkad så hälften vore nog..

Sen insåg nog min förälskelse till slut att hon var just det och inte bara någon jag messade med för skojs skull och det ser också ut att gå åt helvete..

Jag vill egentligen bara sjukskriva mig och inte kliva upp ur sängen på en vecka, men imorgon ska jag gå till Söderstadion och skrika ur min frustration samtidigt som Bajen gör allt för att få mitt kärleksliv att se framgångsrikt ut i jämförelse med deras passningsspel...oh joy!!


Kommentarer
Postat av: Lycka

Du ser, en anledning till att inte flytta hem till byn :-) Tänk så sällan du skulle kunna se din älskade fotboll live.

2011-08-08 @ 20:46:12
Postat av: Jerk

Som vi spelade idag vore det nog en välsignelse..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback