Min älskade lilla by..

..är inte så oskuldsfull som man kan tro (glöm allt om galna jägare nu)

Jag älskar den här byn..det ska vara mitt paradis, men om folk ska uppföra sig som om de är i någon jävla amerikansk dagsåpa vet jag inte om jag längre vill vara med..

Jag framstår som det mest intelligenta sen rinnande vatten i jämförelse med dem..och min moral sen..
Sjukt, helt sjukt..och om någon läser detta..jag e grymt förälskad i den vackra unga blondinen som gjorde min dag på min kusins 30-årsfest, men hon vågar fortfarande inte träffa mig igen..
Kk är världens sätt att säga rätt åt dig..jag blir straffad hårt den här gången...igen..


Kommentarer
Postat av: Lycka

Det låter inte bra... vågar man bo kvar här?? Håller med om dagsåpor... sådant klarar man sig klart utan!



Hmmm.. vågar??

2011-08-06 @ 15:12:48
Postat av: Jerk

Mja..det är en liten by i norra kommundelen det handlar om och där bor väl inte du? Så du kan nog tryggt bo kvar..

Själv är jag sugen att flytta dit nu..lugnet som trots allt finns där slår nästan allt annat här i livet..

Postat av: Lycka

Det gäller väl att fundera över varför du hamnade i Stockholm i första hand och sedan fundera på om du faktiskt hellre bor hemma i byn... Bor broder med familj där så är det väl också lockande, antar jag.. Nej, där bor jag inte och lär väl aldrig hamna där heller ;-) Själv hamnade vi i Fors när inga hus fanns att köpa i Lima..

2011-08-08 @ 20:42:56
Postat av: Jerk

För att jag fick jobb här..

Jag vill egentligen bo på båda ställena..behöver båda stan och skogen..spelar Lotto för att få råd med det ;)

2011-08-08 @ 22:58:07
URL: http://dalaibk.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback