Är det så här lördagarna ska vara hädanefter?

En riktigt pissdålig dag..synd, den började ju så bra..vaknade lagom sent, drog mig..solen sken in genom sovrumsfönstret, men eftersom det är minus hundra grader ute fanns ingen längtan att kliva upp..åkte till mina gamla hoods och käkade på snabbmatsgreken..han känner fortfarande igen mig..

Sen gick det utför..tänkte handla på Ica Ringen eftersom jag ändå var där..men nejdå..inget stekfläsk värd namnet..muttrade lite och åkte ut till Liljeholmen..borde gått och lagt mig igen istället..
Men nejdå, handlade..åkte hem..såg på fotboll, somnade lite i soffan, tappade lusten att spela innebandy...kom försent till innebandyn..första matchen drog igång direkt jag satte mig på bänken..
Jag var helt jävla usel..inte mycket rätt i första matchen..ingenting egentligen, lyckades till och med bli utvisad..lite mindre töntig än fjolårets felaktiga avstånd, men att ta bollen med handen är inte särskilt manligt det heller..
Vi förlorade första matchen..
Andra matchen..sumpade målchans på målchans..lyckades till slut hänga en kasse iaf, men jag missade 3 öppna mål..rent bedrövligt..värst var nog ändå när det var 10 sekunder kvar och jag lyckades skjuta utanför..målisen slängde in bollen i vår öppna kassa och vi förlorade..hade jag skött mig hade vi fått oavgjort..
Det var en insats som gör att man borde fundera på pensionering..borde..jag är ju fortfarande så korkad att jag tror det ska bli bättre..jag ska fan hänga två kassar i snitt den här säsongen..

Sen kommer jag hem..duschar, rakar mig (bäst att se proper ut när man ska halvligga i soffan och rapa mjölkstuvade makaroner och stekt fläsk)..ser på melodifestivalen och funderar på om det ändå inte är dags att pensionera sig från livet..att de ens får röster är för mig obegripligt..

Nåja, Bajen vann ute på vischan idag iaf..får trösta mig med det..

Nu går jag och diskar..är det något jag kan allt om så är det hur man har en värdelös lördag..


Kommentarer
Postat av: Grannfrun

Aaaaw?



jag kan dock slå din trista lördag; Mens Die hard sallad och Loka.

Postat av: Jerk

du inser väl att bristen på komma-tecken i din kommentar gör den nästan oläslig ;)

2011-02-20 @ 00:33:52
URL: http://dalaibk.webblogg.se/
Postat av: Grannfrun

loca loca=)



Ha en jätteskön söndag med din tjej om du kommer iväg.

2011-02-20 @ 09:43:58
URL: http://payattentionbitch.blogg.se/
Postat av: Anna

aaaa?

2011-02-20 @ 16:07:58
URL: http://frokendygdig.blogspot.com
Postat av: Alla

Du fattar att det är ett straff va? Ett straff som drabbar medgångssupporters... mohaha

Postat av: Alla

Du fattar att det är ett straff va? Ett straff som drabbar medgångssupporters... mohaha

Postat av: Jerk

GF: kom iväg och kom hem..om än kraftigt försenad, men jag får skylla mig själv som försöker åka tåg 2011 istället för att förpesta naturen med bil..



Anna: que?



Alla: nåja, då kan väl du som inte är en medgångssupporter tala om hur matchen var? host..vem blev straffad för vad?

2011-02-20 @ 22:53:39
URL: http://dalaibk.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback