Om..

Om inte Bajen gått ut på officiella att Paulinho är klar för oss hade inte Miss Bajen smsat mig om det och då hade inte jag klivit upp när jag nu klev upp och jag hade inte slagit igång datorn och bara tagit det lugnt på förmiddagen heller..
Och då hade jag inte suttit på tuben och försökt sova (medan jag försökte bestämma mig för om hon mittemot var snygg eller inte) när Ida, fd Controller på jobbet, slagit på mig med sina vantar och då hade vi inte ätit lunch i Kista och jag hade inte fått reda på att Jossan har en ny sambo (faan!) och jag hade antagligen kommit in lite tidigare också, men då hade jag inte fått reda på att Ida har gift sig eller att Nina också har det..

Och allt detta hade inte heller hänt om inte Ida precis missat tåget som gick före mitt..

Så, tack Bajen, Paulinho och Miss Bajen för att jag fick en trevlig lunch med en gammal kollega idag..allt detta gjorde min dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback