4 dagars vecka..

..eller inte riktigt..men den delen som jag spenderar på kontoret är över för den här gången..vi ska på kick off..
Dressmann drog till Argentina och Brasilien..såg Boca Juniors, flög helikopter över Rio..
Ett annat företag tog sina anställda till Madrid för derbyt mellan Atletico och Real..

Vi? Vi åker 3 mil söderut..till Nynäs Havsbad..basta och isvaksbad..det är lite skillnad på pengar mellan en del branscher...men va fan..det blir nog kul..sist jag var i Nynäs var på en Svensexa, ett band hemifrån spelade, brudgummen fick en dansk skalle så han bröt näsbenet..en ganska bra kväll..förutom för brudgummen då..

Jag ska försöka undvika de danska skallarna imorgon iaf..fast vi får väl hoppas på lite fyllskallar framåt kvällen..


Kommentarer
Postat av: Grannfrun

Hellre fyllskallar i Nynäs än fårskallar i Väsby =)



Postat av: Grannfrun

Hälsningar från Anna; Du ska ta en kvaljer med dig annars slutar Anna ge dig bilder .

2011-01-21 @ 12:04:58
URL: http://payattentionbitch.blogg.se/
Postat av: Alla Smutsidag

Jag har annars en idé om 6-dagars arbetsvecka som sedan följs av 4-dagars helg. Tror det skulle vara bättre för alla!

Postat av: Jerk

Grannfrun :)

Alla smutsiga: Det låter faktiskt som en ganska bra idé..nu fick ju jag en 6-dagars arbetsvecka den här gången, men bara 1 helledig dag :(..iaf..4 dagars ledigt vore riktigt skönt..

2011-01-23 @ 12:46:12
URL: http://dalaibk.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback