Heaven and hell..

Molnen på himlen hjälpte väl lite, men inte var det direkt roligt att jobba idag..vi var totalt 3st på kontoret ett tag..sen drog den polske innesäljaren och vår produktion..så sista timmarna var jag helt ensam på kontoret...hade key account managern för storkunden på min telefon och säljchefen på polackens telefon ett tag..kändes lite stressande..
Det var inte mindre stressande att kolla säljboxen och se 56 olästa mail (min egen mailbox ignoreras totalt)..vid 16 var jag klar med mina ordrar iaf..sen strula lite med orderbekräftelser och så skriva ut fler ordrar..som får göras imorgon..
Fan, det kan bli precis som förra sommaren det här..och nu har jag tre dagar framför mig då jag inte kan jobba över heller..det är träning och så fotboll på Söderstadion..sånt går ju före..

Posten har strulat med brev till mig också..försökte få lillebror att ta sitt ansvar och ersätta mig för mina betalningspåminnelser i helgen utan att lyckas..

Med facit i hand var det ändå grymt lyckat att spendera 21 timmar uppe i skogen i helgen..åkte strax före 10 på lördagen, var framme kl.16 och åkte kl.13 på söndagen..hemma i stan igen runt 20...men så värt det..
Kurtan hade 30-årskalas, det var fest på parken, efterfest i slogboden och så bortamatch..

När jag precis innan vi skulle åka (bil med granntjejen till Uppsala..spara in lite tågkostnader), satt vid grannens utebord, tittade ut över vår tjärn kände jag att så skulle livet alltid vara..totalt ostressad, lugnt och stilla, nyhånglad och gick fortfarande på spritångorna..det är nog så det är att vara lycklig..


Kommentarer
Postat av: Spader Madame

Gillar bortamatchen bäst!

Postat av: Jerk

Jo, den var riktigt trevlig..och grymt överraskande :)

2011-07-13 @ 22:00:10
URL: http://dalaibk.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback