Skogssemester..

...är det nu..den fjärde semestern för den här sommaren..
Vi får se framåt vintern om det var rätt med korta semestrar eller inte..jag räknar med att ha ungefär 3 semestrar till innan jul iaf..
Nu ska jag njuta den här veckan..dotra är med mig och vi ska till Orsa björnpark en dag, jag ska dona med älgpass en dag, sen hoppas jag på sol och bad..innan vi kör en parkfredag med Billy Opel, presentöppning på lördagen och så hemfärd på söndagen..

Det blir bra detta..
(en av två favoritdamer är i min närhet nu, den andra smsar jag med..livet är bra vackert ibland..)


Kommentarer
Postat av: Lycka

Härligt!! Hoppas ni får lite mer moln och svalare väder i Orsa då ni åker dit. Djuren blir som vi... ligger i skuggan och vilar i värmen :-)

2011-08-02 @ 00:43:10
Postat av: Jerk

Vi var där igår..i solen..både dotra och min mor gnällde från start över värmen och backarna ;)

Och djuren var mer än lovligt slöa, men vi fick se tigrarna iaf..och isbjörnen som låg blickstilla i solen och försökte bättra på brännan..

Postat av: GABY

Nu kan du anmäla dig till dagens blogg här; http://gaby.myshowroom.se/dagens-blogg/



Du kan få chansen att få en fetlänk framför mina 500 unika läsare!

Hoppas du är med! KRAM!

2011-08-02 @ 10:10:55
URL: http://gaby.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback